Punctie mislukt - 26 april 2012

Ik zit op mijn werk en ineens ben ik het zat, al bijna een maand loop ik met een knobbeltje. Ik heb wat gegoogeld en ik vind dat alle symptomen lijken op een Fibroadenoom, een goedaardig iets. Dus ik ben er nog steeds rustig onder, natuurlijk is het niets.

Maar ik ben het zat om van het ziekenhuis, naar huisarts en andersom gestuurd te worden. Ik bel direct de huisarts en hoor dat de uitslag van de punctie nog niet binnen is. Weer die begripvolle assistente, ze snapt mijn ongeduld en weet misschien ook nog van het akkefietje van de eerste afspraak in maart.
Ze gaat direct bellen om te zien of ze wat kan achterhalen en ze houdt woord:

Aan het einde van de dag belt ze terug, de uitslag is er: de punctie is mislukt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten