Haargroei - 17 maart 2013

Mijn haren groeien goed door.....ook wimpers en wenkbrauwen gaan goed. Ze zijn nu na 2 maanden na het uitvallen bijna weer op volle sterkte, de mascara kan weer uit de kast gehaald worden!!! Jippie!!!

Ik hoor ook dat ik mijn gezicht langzaam aan terug krijg, minder opgezwollen zeg maar. Nu maar hopen dat dit fenomeen zich doorzet naar de rest van mijn lichaam. Ik doe er in ieder geval wel alles aan. Ik snoep bijna niet meer, drinken deed ik al niet, eet conform de schijf van vijf en sport 3x per week. Nu na 2 weken is er een kleine halve kilo af....tja....dat geeft de burger moed, dus nog 32 weken te gaan....iets van 71/2 maand.....onlangs was het ook op televisie, afvallen in combinatie met een hormoonkuur is bijna water naar de zee dragen....

Maar dit moet wel bereikbaar zijn: meer spierkracht, fitter, gezonder eten en een goede fietsconditie met oog op de Alpe d'Huzes. Dus ik ga stug door....

Mijn haar komt krullend terug en in dezelfde kleur die ik had, dus verven is weer aan de orde. De lengte is een kleine 4 cm en ik kan niet wachten tot een eerst kappersbezoek......ik heb zin in iets geks iets heel anders.... Hier denk ik aan:




Mijn dochters vinden mij veeel te oud voor zo'n hip kapsel en veeeel te punk...pppfff...... ik luister er maar niet naar. En voorlopig is het toch nog niet aan de orde...ik moet het nu hiermee doen:






 
 
Haargroei na chemo: 6 maanden na de laatste AC kuur en 3 maanden na de laatste Taxol kuur.

1 opmerking:

  1. Dat koppie met kuif zou je geweldig staan....je bent nog zo heerlijk jong, geniet ervan :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen