Haargroei - 8 juli 2013

Weinig nieuws te melden aan het kankerbehandelingsfront. Eens in de 3 weken nog steeds Herceptin, nog steeds niet volledig aan het werk, nog steeds overgangsklachten en vermoeidheid.

Waar kan ik dan nog over schrijven? Wat wilt men lezen? Als ik naar de statistieken kijk zie ik dat deze blog ruim 25400 (!) is bekeken. De top 5 van de landen zijn Nederland, België, VS, Duitsland, Rusland en Frankrijk en in totaal wordt er in meer dan 20 landen wereldwijd meegelezen. Google is de meest gebruikte zoeksite en de top 5 van meest gelezen berichten zijn die waarin het over haargroei, chemokrullen en kaalheid gaat. Dit is en blijft een belangrijk onderwerp onder de lotgenoten, zodoende zal ik mijn huidige haardracht opnieuw showen. 

Ik heb 9 maanden geleden de laatste AC chemokuur gehad, mijn haar is ruim 7 maanden geleden gestart met groeien en 6 maanden terug was de laatste Taxolkuur. Ik krijg nu nog Herceptin en slik Tamoxifen. Mijn wimpers en wenkbrauwen zijn pas na de laatste Taxolkuur uitgevallen (2x)  en zijn nu 6 maanden later pas op volledige sterkte. Niet meer en niet minder. Mijn lichaamsbeharing blijft achter maar mijn hoofdhaar groeit wel stug maar langzaam door. Het is nog niet lang maar wel heel vol. Ik ben gestart met chemokrullen en nu na 2 kappersbeurten worden deze wat minder, iets minder pluis en kroes. Het is nu een echt kapsel! Ik heb het een zwart kleurtje laten geven, ik word per dag handiger met wax, gel etc. Kortom ik ben er blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten