Dagje verwennerij ByDanie - 16 november 2013

Twee weken geleden was het dan zo ver: mijn verwendag bij Danie Bles!!!

Het begon in het Fashion Centre met een lekker cappuccino, vervolgens doorpassen van haar geweldige collectie, heerlijke lunch in Amsterdam, shoppen voor leuke korte laarsjes, opgemaakt worden door de lieverd Xelly Cabau van Kasbergen (ja....de zus van) en het eindigde in hotel Okura te Amsterdam met een hoop BN-ers. Danie lanceert haar style Boek! Kortom een geweldige dag waar ik nog heel lang op kan teren! En kijk naar alle tasjes ByDanie die met mij mee naar huis gingen, wauw! Zie de foto's:


Ik zou het door het "ByDanie geweld...." bijna vergeten maar,  ook het blad Vriendin zette mij op 3 september op de kiek en plaatste onlangs de reportage. Leuk om het verschil tussen de foto's hierboven en onder te zien.......mijn haar is aan het groeien! En voor de lotgenoten: eindelijk.... vaarwel chemokrullen....9 maanden na de start van mijn haargroei en na 3 flinke knipbeurten...zijn ze foetsie! Ik heb mijn oude haar terug, nu alleen nog 30 cm erbij!





1 opmerking:

  1. Hoi Sabine,

    Wat een geweldige foto's en wat zie je er GOED uit!!
    Je zult wel mega hebben genoten.
    Ik had de vriendin al gekocht en je verhaal gelezen.
    Heerlijk om zo verwend te worden en dat heb je dubbel en dwars verdiend! Kleding staat je super goed.
    Ik hoop ook dat je je zo voelt zoals je eruit ziet.......SUPER GOED!

    Groetjes,

    Laura

    BeantwoordenVerwijderen