Daar gaan we - 1 juni 2013


Fietsschoenen check, helm check, bidon check, warme koude en regenkleding check......en vooral niet te vergeten al ons freubelmateriaal.

We staan op punt om richting Oz en Oissans af te reizen voor de Alpe d'Huzes. 

Het is een hectische week geweest. We hebben eerst flink gefreubeld en een kroon, fietsvlaggetje, button en een bedankhart gemaakt.


Tussendoor heb ik nog even een kappertje gepakt en een tattoo rond mijn pols laten zetten. Ja, ja....hou ouder hoe gekker......... en het is geen platinablond geworden maar blauwzwart! 
Nog even gewerkt en enorm verwend door mijn lieve collega's van arbeid 1 van SRK Rechtsbijstand. Veel lieve wensen, een hotelovernachting en zakgeld gekregen!!! 
Ook nog een avondje met mijn lieve kankervriendinnetjes gehad. Opnieuw gecorrigeerd borsten na verwijdering tumor bewonderd....ja...ja wij delen alles en verhalen uitgewisseld. En wat blijkt: ik ben niet de enige met gekke prikkelingen in armen en benen en ook anderen hebben last van voor de 2e keer deels uitvallende wimpers/wenkbrauwen (ik ook......snik....).

En dan is het zo ver, we pakken alles in.....en dat is een klus want de weersvoorspelling variëren van sneeuw, regen, zon, koud en warm.....dus tja....

Maar wij hebben er allemaal zin in en het is vooral spannend. Want hoe is het daar, wie zijn er allemaal en hoe zal het gaan etc......? Een ding is zeker, het KWF mag blij zijn met ons. Als team (2climb2raise) hebben wij tot nu toe € 56.708,90 opgehaald.....waarvan wij, Ferry en ik, met ruim 3.500 euro een mooi onderdeel zijn. Hulde aan onze donateurs!!
Voor de geïnteresseerde thuisblijvers het volgende:
Mijn startnummer is 8930 en die van Ferry 8929.....mochten wij nu op verschillende tijden gaan finishen.....dan is er in die 21 bochten wat gebeurd. Want waarom wij elk een eigen nummer hebben ondanks wij een tandem befietsen?
Als ik WIFI heb zal ik mijn blog up to date houden. Check dan zo nu en dan deze site want ik ga geen reminders versturen.
Dan zijn er nog de volgende mogelijkheden om ons te volgen:
Via TV (nederland 1) en Radio (2), via facebook onder mijn naam....want ook Alpe d/Huzes is digitaal in de social media. Je kan een App downloaden en er is een webcam http://alpedhuez.livecam360.net/signal?t=2013-05-30+19-00-00&r=149&z=256&tl=99954 . Daar is te zien dat de sneeuw die er nog lag aan het smelten is....pppfffieuw...
En als laatste wil ik stil staan bij iemand die er heel graag bij had willen zijn, maar door een ongeval druk met herstellen is en voorlopig niet meer kan fietsen. Mijn zwager, fervent wielrenner, zou in 2013 voor de 2e keer de Alpe d'Huzes gaan rijden, maar tijdens een van zijn vele noeste trainingen is het fout gegaan. Hij heeft ernstig letsel opgelopen en heeft al zijn energie nodig voor herstel. Wat een grote domper voor hem en mijn schoonzus! Beterschap en sterkte deze dagen xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten