Naar huis - 2 juni 2012

Vandaag al weer in de late middag naar huis. Eigenlijk had ik 2 dagen langer moeten blijven, maar de tropische verrassing naast mij gunde mij geen nachtrust, dus met de belofte dat ik echt niets ga doen mag ik naar huis gaan.

Pas over 2 weken weten ze de uitslag van de kweek van het geamputeerde weefsel. Drains zijn er uitgehaald en ook dat viel mee. Redelijk pijnloos, beide chirurgen hebben de borst bekeken en zijn goed tevreden. De plastische chirurg kon melden dat de definitieve prothese geplaatst is, dus geen expander en dus geen vervolgoperatie, jippie! Tijdens de wondverzorging heb ik vluchtig van bovenaf gekeken en dat is raar. Hoe kan zij in godsnaam tevreden zijn?!? De borst lijkt wel een kruising tussen een vulkaan en oorlogsgebied; een gedeukte berg met ergens in het midden een krater, zwarte draden overal. De tepel is foetsie....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten