Haargroei - 9 november 2012

Eerst wittig babydons, dan weerbarstige stekels in verschillende kleuren (caviahaar), vervolgens poedelkrulletjes en dan iets wat op je eerdere haar lijkt...dit zijn volgens lotgenoten de fasen hoe je haar terug kan komen.

In mijn geval gaat mijn haargroei ondanks de wekelijkse Taxol nog steeds door, jippie, helaas blijven wimpers en wenkbrauwen flink achter, klaarblijkelijk kan je niet alles hebben.

Ik zit denk ik nog steeds in de donsfase, mijn haar is superzacht en achterop redelijk mijn eigen kleur, bovenop is het een wit/grijs/bruin melange...ik kan het met moeite vast pakken....dus nog steeds ultrakort.....

 
haargroei, 2 maanden na de laatste AC kuur en tijdens de wekelijkse Taxol (6 stuks gehad).
 


Ik ben benieuwd wanneer ik zonder hoofdbedekking over straat kan en durf te gaan! Ik gok zelf over een maand of 3.....

Ook ben ik benieuwd wie ooit onze andere woning zal gaan kopen. Wij hebben de woning en tuin enorm opgeknapt en sfeervol....al zeg ik het zelf....ingericht....Wil je het zien? Kijk dan op www.ijsseldijknoord.nl. Rechts bovenin deze blog staat het adres ook....wie weet!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten