Boos - 1 november 2012

Ik ben boos........boos omdat ik niet gewoon lekker alleen maar kanker mag hebben....boos omdat net op het moment dat mijn wereld volledig op haar grondvesten schudt.......ook Nederland een crisis moet hebben.

Boos omdat ik dus niet alleen wakker lig van mijn chemokuren inclusief opvliegers, maar ook van slechte plannen van twee lelijke mannen.....Rutte en Samsom....

Tjezus, laat mij gewoon effe lekker ziek zijn zonder dat ik mij serieus druk moet maken om mijn portemonnee ...pppffffff.

Ik ben labieler dan normaal, ik heb minder afleiding dan normaal en ik maak mij meer zorgen dan normaal.....en dan hoor je dat je eigen risico en premie zorgverzekering aanzienlijk stijgt...tja en ik ben voorlopig chronisch ziek, zal nog minimaal 5 jaar medicatie moeten gebruiken dus weg eigen risico voor de komende jaren.......en geen optie meer op een simpel basisverzekeringetje....maar ik ben ook werkende.......dus de premie stijgt....Ben ik nu op beide vlakken het slechtste af?????

Tegelijkertijd gooien ze de kinderbijslag omlaag voor al mijn 4 kinderen,  voeren ze weer schoolboekengeld in,  verhogen ze de BTW en gooien ze de huizenmarkt verder op slot.....en hoehadeglorie.....wij hebben al sinds meerdere jaren zeer ongewenst 2 huizen.....wat heeft een mens nog meer nodig om compleet in fiasco te raken??!!??

En dan te bedenken dat wij beide al vele jaren heel hard werken, geen enkele tegenslag, geen enkele wending in ons leven heeft ons bij de pakken laten neerzitten. Wij hebben beide altijd onophoudelijk doorgewerkt om te kunnen bereiken waar wij nu zitten....helaas is dat niet zonder zorgen. Het prachtige huis voelt momenteel als een blok aan het bekende been, hoe vertekenend kan het zijn. We zitten gevangen....

En tja.....aan de andere kant....het zal vast wel weer goed komen....het is maar materieel, accepteren en loslaten.....geen paniek, Als je maar gezond bent.......uh deze vlieger gaat voor mij nu ook even niet op. Misschien ben ik daarom momenteel in mineur gestemd....

Oh ja zou het bijna vergeten: de kuur van afgelopen maandag ging goed, ik slik nieuwe medicatie tegen de misselijkheid, hopelijk helpt het, mijn gewicht groeit nog steeds..... ggggrrr....ben een emo-eter en ik hou vocht vast, vooral in mijn gezicht in de ochtend. Ik heb spierpijn, ben stijf en ben naast het boos zijn ook druk met opvliegers...

Nog 4 dagen en dan staat kuur nr. 6 te wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten