Haargroei - 23 oktober 2012

Zoals gewoonlijk na een Taxol kuur, ga ik de dag zelf witjes mijn bed in om na vele uren geslapen te hebben er met rode konen en neus weer uit te komen.....en stram en stijf.....Zo ook vandaag...en deze keer zie je ook goed dat ik vocht vast houd.

Bol hoofd, dikke oogleden...pppfff......het wordt steeds aantrekkelijker hier allemaal. Tel hierbij de extra kilo's op ten gevolge van mijn inactieve leven (behalve mijn actieve loopje richting de snoepla...) en begrijp dat ik mij soms voel als Captain éénborst in het leven van de Michelinmannetjes....uh vrouwtjes!! Er zijn minder erge dingen waarvan je depressief kan worden........%*&#%@!!!!

Maar er is ook heeeeeel goed nieuws te melden: mijn haar gaat groeien!!!!!! Kennelijk is de Taxol kuur niet giftig genoeg voor mijn haarcellen. Ik heb de laatste AC kuur op 10 september gehad en gestart met wekelijkse Taxol 1 oktober jl. en nu heb ik een karige donkere gloed over mijn hoofd. Achter is het beter te zien dan bovenop....ik show het even:



Ik geef toe het is karig, maar voor mij is het een mijlpaal!!!! Het zal nog wel vele maanden duren voordat de pruik, doekjes en mutsjes voorgoed de kast in kunnen om omgeruild te worden voor een semi-lesbisch kapsel (sorry...ik weet dat dit een vooroordeel is...) en nog vele jaren voordat er weer lange lokken zijn. Maar het begin is er!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten